Zbitka kilku materiałów z Dziennika Telewizyjnego z 1984 roku. W FSO już w czwartym kwartale będą zmiany w silniku, tymczasem General Motors właściwie za chwilę upadnie. Taksówkarzom jak zwykle się nie opłaca, opłaca się za to jak zawsze robić nadruki na koszulkach i sprzedawać za chore pieniądze. Rosną zbiory buraka i ziemniaka. CPN wprowadza nowy program partnerski, do zakupu elitarnych ilości benzyny uprawnieni są wyłącznie posiadacze specjalnych kart benzynowych TYP-2 i TYP-4.
Podczas każdego dnia otwartego przed bramą grała orkiestra FSO. Bardzo przepraszam, ale utrzymywanie orkiestryjest przykładem niewydolności socjalistycznych przedsiębiorstw. Orkiestra? Dzisiaj nie do pomyślenia. FSO musiało utrzymywać „podarowane” jej pałace, ośrodki wczasowe, hotele robotnicze, podczepione ZSD w Nysie, a przez pewien czas i FSR. To się musiało zawalić.
8 października 2011 dnia 19:11
Cześć, 1:14 – czy ten polonez (prototypowy) ma ćoś nie tak z tylnym nadkolem i listwą czy mi sie wydaje…?
Nadkole powinno być wypukłe a jest proste, listwa tak jakby w całości od zderzaka do drzwi….
8 października 2011 dnia 20:49
taki to prototyp, widać jak wcześnie pracowano nad akwarium.