Oto przedstawiam publicznie skok modernizacyjny istotny jak elektroniczny zapłon albo sprzęgło z centralną sprężyną. Z poprzedniej wersji strony zostały HISTORIA, KOLORY, SPORT i PRODUKCJA i oczywiście PROSPEKTY. Te strony nie będą się już raczej zmieniać, o ile nie okaże się, że brakuje tam ewidentnie jakiejś informacji albo że jest tam coś niezgodnego z prawdą.

Bo o nią tu idzie. Może teraz uda się zmieścić tu wszystko i coraz więcej o Dużym Fiacie. Czasem będą to oparte na czymś przypuszczenia i domysły, więc proszę o argumenty i dowody przeciw, poprawię się, jakby coś.

We wpisach będą różności, czasem w kategoriach pokrywających się ze starymi działami. W kwestii zamieszczanych zdjęć czy video chcę być uczciwy wobec autorów, ale czasem mam coś od lat i nie wiem skąd. Mało litości mam dla materiałów archiwalnych.

Na górnym pasku doszły trzy nowe działy. IDENTYFIKACJA „ukaże się” niebawem. OGŁOSZENIA i BOMIS, z racji skomplikowania, później. Ale wiadomo, co tam będzie.

Usunąłem marne działy REKORD, ZAPLECZE i RÓŻNE. Jacek Ślopek zrobił dużo lepszą stronę o biciu rekordu.

Aha. W tym miejscu i jeden jedyny raz wyznam swoje uwielbienie dla 125p, jego klimatu, linii, dźwięków – niezależnie od roku produkcji. Nie ma co płakać nad każdym egzemplarzem, jestem świadomy wszystkich wad, pozwolę sobie czasem jeździć po narodowej myśli i kulturze technicznej.

No to tyle na wstępie.
zzzzz

  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • PDF
  • RSS
  • Tumblr
  • Twitter